NB!NB! Alle som står på medlemslisten har fått mail om Årsmøtet. Ta kontakt med DKK hvis du mener at du har betalt medlemskap for 2014 men ikke har mottatt mail (9. februar)

Årsmøtet i Drøbak kajakklubb er satt til fredag 6. mars kl. 1900 på Restaurant Sjøstjernen ved gjestehavnen i Drøbak. Det blir vanlige årsmøtesaker, gjesteforedrag og middag. Påmelding senest 3. mars. Skriv i kommentarfeltet i påmeldingsskjemaet om du har matallergi etc. som det må tas hensyn til.

Årsmøtepapirene (fullstendig saksliste og nødvendige saksdokumenter) legges ut HER senest en uke før årsmøtet jf. DKK-Lov revidert 2013. Kun medlemmer (må ha vært medlem minst en måned) har stemmerett på årsmøtet.

Forslag som skal behandles på årsmøtet må være sendt til styret senest fredag 20. februar.

Møtet avsluttes med tildeling av utmerkelser og priser:

Har du padlet deg til distansemerke i 2014? Distansene er bronse >400 km, sølv >800 km, gull >1200 km, gull-eik >1200 km 5 år på rad inklusiv en sammenhengende loggført tur på >250 km. Send logg, evt. antall kilometer til post(a)drobakkajakk.no

Vær med og nominer en DKK-padler til Årets padler for 2014! Send navn på den du mener har fortjent denne utmerkelsen samt en kort begrunnelse til post(a)drobakkajakk.no Begrunnelsen kan være at vedkommende har ytet ekstra mye for klubben, hatt bemerkelsesverdig egenutvikling, m.m. Forslagene evalueres av komitéen som består av Årets padler de 3 foregående år. Vinneren kåres under årsmøtet.

Har du levert orienteringskort for 2014? Da er du med i trekning av et gavekort. Vinneren trekkes på årsmøtet.

Etter årsmøtet er det årsmøtemiddag (3-retters) og foredrag ved Paul Olai-Olssen (eventyrer kjent fra Pauls Planet).