Arrang. kalender
<< okt 2021 >>
mtotfls
Rabatter

Medlemsfordeler (se HER også)

Eian Fritid

Bull ski & kajakk

Nautopp, Grebbestad

Slideshow

no images were found

Kart utilgjengelig

Dato/Tid
Dato(er) - 05.03.2021

Beskrivelse

Årsmøtet i Drøbak kajakklubb er fastsatt til fredag 5. mars kl. 19.00. Årsmøtet og påfulgende foredrag blir digitalt på Zoom. Det blir vanlige årsmøtesaker, utdeling av priser og utmerkelser og foredrag.

Det er påmelding til årsmøtet, se påmeldingsskjema nedenfor. Påmeldte får tilsendt link til Zoom-møtet. Den sendes til mailadressen på påmeldingsskjemaet.

Kun medlemmer har stemmerett på årsmøtet (må ha vært medlem minst en måned), jf. DKKs lover. Det er viktig at du skriver fullt navn ved påmelding.

Etter møtet holder Kristoffer Vandbakk foredrag om Padling i Lofoten!

Det er 99 plasser totalt. 25 er reservert og 74 plasser er ledig. 0 avventer godkjenning.

Bestilling er stengt for dette arrangementet.

Last ned PDF

4 kommentarer til Årsmøte 5. mars 2021

• Kan vi ikke utsette Årsmøte til en sener tidpukt. For å se an covid – 19 så mange fler får vært med. Er ikke slle som har mulighet til hver med på digital pattform “ZOOM”

• Hei Lars,

Vi drøftet dette i styret og bestemte at vi tar heller en vårfest når flere kan samles. Sakene som planlegging, kontingent, valg, etc. må tas tak i nå.

Alle som har pc, nettbrett eller smarttelefon kan være med på Zoom. Vi sender link og instruks til de påmeldte.

Hilsen
      Richard

• Jeg skjønner problemstillingen til Lars, det er ikke bare rett teknisk duppedings som f.eks tilgang til pc eller smart-telefon som er utfordringen.

• Styret har deltatt på kurset “Hvordan gjennomføre digitalt årsmøte i idrettslaget” hos NIF. Vi tror at dette vil gå bra. Vi skal åpne for pålogging kl 18 slik at deltakerne får tid til å ordne seg. Deltakerne trenger ikke å installere programvaren på sin egen enhet og de trenger ikke kamera.