Årsmøtet 2021 er fredag 5. mars

Vi håper at det blir et fysisk møte i kombinasjon med årets festmiddag, men vi må forholde oss til gjeldende tiltak i forbindelse med COVID-19. Får vi ikke komme sammen blir det et digitalt årsmøte. Saker som ønskes tatt opp på årsmøtet sendes til post(a)drobakkajakk.no innen 15. februar.

Årets padler 2020 blir utnevnt under årsmøtet. Har du forslag til hvem som bør være Årets padler? Send nominasjon med en kort begrunnelse til post(a)drobakkajakk.no. Begrunnelsen kan være f.eks. at vedkommende har vist engasjement for klubben, for medpadlerne, fremmet padlegleden, hatt veldig framgang i egenutvikling, osv.

Distansemerker deles ut under årsmøtet. Har du logget turene og padlet 400, 800 eller 1200 km i 2020 kan du sende melding til post(a)drobakkajakk.no. Da får du tildelt merke i hhv. bronse, sølv eller gul.

Har du tatt noen poster i DKKs kajakkorientering i 2020 (minimum 1 post)? Hvis du leverer/sender kortet til Aase Richter, Ekornv. 6b, 1430 Ås eller sende skanning/bilde av kortet til aas-m-ri(a)online.no er du med i trekking av et gavekort under årsmøtet.